• Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
O każdym etapie informujemy również drogą mailową.
• Gdzie znajdę fakturę
Fakturę lub paragon wysyłamy mailowo, na życzenie możemy wysłać go tradycjnie razem z produktem.
• Czy przy zakupie otrzymam fakturę VAT 23%?
Kupując w naszej firmie otrzymasz fakturę VAT 23% chyba, że korzystasz ze zwolnień wynikających z ustawy o VAT (zwolnienia dla szkół czy odwrotne obciążenie).
• Co zrobić gdy na mojej fakturze jest błąd?
W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT wystaw nam notę korygującą - możesz przesłać ją drogą pocztową lub wiadomością e-mail. Pamiętaj aby podać nam poprawne dane oraz numer pierwotnej faktury.
• W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?
W przypadku komputerów stacjonarnych i laptopów:
- rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM,
- zmiany dysku twardego,
- instalacja innego systemu operacyjnego,
- dołożeniu dodatkowych komponentów takich jak modem, karta graficzna, dodatkowy dysk, napęd itp.
Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.
• Jaki jest czas naprawy urządzenia?
Maksymalny czas naprawy urządzenia to 30 dni roboczych aczkolwiek zdecydowaną większość napraw realizujemy w ciągu tygodnia.
W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia naprawy na 2 dni przed upływem terminu, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu naprawy oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia. Taka sytuacja może mieć miejsce jedynie w przypadku skrajnie trudno dostępnych części (często sprowadzanych z zagranicy) niezbędnych do wykonania naprawy.
• W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Mailowo na adres sklep@xlap24.pl z opisem zaistniałej sytuacji. W wiadomości prosimy o opisanie objawów usterki, okoliczności jej wystąpienia oraz o podanie danych adresowych skąd kurier ma odebrać przesyłkę (w przypadku towarów objętych gwarancją Door 2 Door).
• W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Przejdź na stronę:
Darmowy zwrot do 100 dni
• Co jest niezbędne do złożenia reklamacji?
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem.