• Pytania i odpowiedzi

• Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.

O każdym etapie informujemy również drogą mailową.

 

• Gdzie znajdę fakturę

Fakturę dołączamy w przesyłce z towarem. Na życzenie klienta możemy ją również przesłać drogą mailową.

 

• Czy przy zakupie otrzymam fakturę VAT 23%?

Kupując w naszej firmie otrzymasz fakturę VAT 23% chyba, że korzystasz ze zwolnień wynikających z ustawy o VAT (zwolnienia dla szkół czy odwrotne obciążenie).

 

• Co zrobić gdy na mojej fakturze jest błąd?

W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT wystaw nam notę korygującą - możesz przesłać ją drogą pocztową lub wiadomością e-mail. Pamiętaj aby podać nam poprawne dane oraz numer pierwotnej faktury.

 

• W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?

W przypadku komputerów stacjonarnych i laptopów:

- rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM,

- zmiany dysku twardego,

- instalacja innego systemu operacyjnego,

- dołożeniu dodatkowych komponentów takich jak modem, karta graficzna, dodatkowy dysk, napęd itp.

Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

 

• Jaki jest czas naprawy urządzenia?

Maksymalny czas naprawy urządzenia to 30 dni roboczych aczkolwiek zdecydowaną większość napraw realizujemy w ciągu tygodnia.

W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia naprawy na 2 dni przed upływem terminu, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu naprawy oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia. Taka sytuacja może mieć miejsce jedynie w przypadku skrajnie trudno dostępnych części (często sprowadzanych z zagranicy) niezbędnych do wykonania naprawy.

 

• W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Mailowo na adres sklep@xlap24.pl z opisem zaistniałej sytuacji. W wiadomości prosimy o opisanie objawów usterki, okoliczności jej wystąpienia oraz o podanie danych adresowych skąd kurier ma odebrać przesyłkę (w przypadku towarów objętych gwarancją Door 2 Door).

 

• W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Przejdź na stronę:
Darmowy zwrot do 100 dni

 

• Co jest niezbędne do złożenia reklamacji?

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem.