• Pytania i odpowiedzi

• Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.

O każdym etapie informujemy również drogą mailową.

 

• Gdzie znajdę fakturę

Fakturę dołączamy w przesyłce z towarem. Na życzenie klienta możemy ją również przesłać drogą mailową.

 

• Czy przy zakupie otrzymam fakturę VAT 23%?

Kupując w naszej firmie otrzymasz fakturę VAT 23% chyba, że korzystasz ze zwolnień wynikających z ustawy o VAT (zwolnienia dla szkół czy odwrotne obciążenie).

 

• Co zrobić gdy na mojej fakturze jest błąd?

W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT wystaw nam notę korygującą - możesz przesłać ją drogą pocztową lub wiadomością e-mail. Pamiętaj aby podać nam poprawne dane oraz numer pierwotnej faktury.

 

• W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?

W przypadku komputerów stacjonarnych i laptopów:

- rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM,

- zmiany dysku twardego,

- instalacja innego systemu operacyjnego,

- dołożeniu dodatkowych komponentów takich jak modem, karta graficzna, dodatkowy dysk, napęd itp.

Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

 

• Jaki jest czas naprawy urządzenia?

Maksymalny czas naprawy urządzenia to 30 dni roboczych aczkolwiek zdecydowaną większość napraw realizujemy w ciągu tygodnia.

W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia naprawy na 2 dni przed upływem terminu, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu naprawy oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia. Taka sytuacja może mieć miejsce jedynie w przypadku skrajnie trudno dostępnych części (często sprowadzanych z zagranicy) niezbędnych do wykonania naprawy.

 

• W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Mailowo na adres sklep@xlap24.pl z opisem zaistniałej sytuacji. W wiadomości prosimy o opisanie objawów usterki, okoliczności jej wystąpienia oraz o podanie danych adresowych skąd kurier ma odebrać przesyłkę (w przypadku towarów objętych gwarancją Door 2 Door).

 

• W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Mailowo na adres sklep@xlap24.pl. W przypadku zakupów dokonanych przez konsumenta przysługuje Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania pod warunkiem, że towar nie jest przez Państwa używany oraz nie został uszkodzony. Towar należy odesłać na adres naszej firmy XLAP24.PL, UL. LEŚNA 1, 64-100 LESZNO wraz z informacją o odstąpieniu od umowy i numerem rachunku bankowego, na który mamy zwrócić pieniądze. Prosimy pamiętać o kwestii kosztów przesyłki zwrotnej. Przepisy wyraźnie mówią, że sprzedawca jest zobowiązany zwrócić koszt przesyłki zwrotnej kupującemu w kwocie równej najniższym kosztom przesyłki jakie sprzedawca oferuje przy wysyłce danego towaru. W przypadku zakupów w naszej firmie wszystkie przesyłki wysyłamy za darmo w związku z czym najniższy koszt wysyłki jaki jesteśmy zobowiązani zwrócić klientowi to 0zł.

 

• Co jest niezbędne do złożenia reklamacji?

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem.