-
Darmowy zwrot do 100 dni
W naszym sklepie szybko, wygodnie i za darmo dokonasz zwrotu zakupionego produktu. Wszystkie zwroty obsługujemy firmą Inpost zarówno kurierem jak i poprzez paczkomaty. Sprawdź, jak to działa!
Zwrot do Paczkomatu Inpost
(Dostępny dla wszystkich rodzajów produktów poza komputerami stacjonarnymi w obudowach typu „Tower”)
Zwrotu możesz dokonać na stronie internetowej SzybkieZwroty.pl lub poprzez aplikację mobilną Inpost klikając w dolnym menu przycisk „Zwróć”.
- Po wejściu na stronę SzybkieZwroty.pl lub otwarciu aplikacji mobilnej Inpost i wybraniu opcji „Zwróć” wybierz nasz sklep – Xlap24.pl.
- Wypełnij prosty formularz i poczekaj na akceptację z naszej strony.
- Przygotuj paczkę, zapisz ręcznie kod na opakowaniu, pamiętaj, aby do środka wsadzić wypełniony formularz zwrotu oraz paragon (jeżeli nie była wystawiona faktura VAT)
- Udaj się do najbliższego paczkomatu i nadaj przesyłkę.
Formularz zwrotu do pobrania:
Kliknij tutaj, aby pobrać formularz w wersji do edycji w edytorze tekstowym (plik DOCX)
Kliknij tutaj, aby pobrać formularz do wypełnienia odręcznie (plik PDF)
Obejrzyj krótki film z instrukcją
Zwrot kurierem Inpost
(Dostępny dla wszystkich rodzajów produktów)
Zwrotu możesz dokonać kontaktując się z nami mailowo na adres sklep@xlap24.pl.
- Wyślij nam informację, o chęci dokonania zwrotu, podaj adres, numer telefonu, dzień odbioru (najszybciej to następny dzień roboczy) oraz przynajmniej 4-godzinne okienko czasowe, kiedy kurier może zjawić się po przesyłkę w zakresie od godziny 8:00 do 18:00.
- W odpowiedzi wyślemy Ci list przewozowy firmy Inpost, który należy wydrukować oraz przykleić na przesyłkę.
- Przygotuj paczkę i pamiętaj, aby do środka wsadzić wypełniony formularz zwrotu oraz paragon (jeżeli nie była wystawiona faktura VAT).
- Czekaj na przyjazd kuriera w wyznaczonym terminie a następnie przekaż mu przesyłkę.
Formularz zwrotu do pobrania:
Kliknij tutaj, aby pobrać formularz w wersji do edycji w edytorze tekstowym (plik DOCX)
Kliknij tutaj, aby pobrać formularz do wypełnienia ręcznie (plik PDF)
Pytania
- Zagubiłem/am paragon – jak dokonać zwrotu?
Jeżeli dokonałeś/aś zakupu w naszym sklepie to znajdziemy je z całą pewnością w naszej bazie zamówień. Będziemy potrzebować od Ciebie jedynie krótkiego oświadczenia o zagubieniu paragonu. Pobierz plik, który znajduje się poniżej i wypełnij go – forma przekazania jest dowolna – możesz wysłać go mailowo, możesz dołożyć do przesyłki zwrotnej, możesz też przepisać tą treść ręcznie i dołożyć do paczki.
Pobierz oświadczenie o zagubieniu paragonu w wersji do edycji w edytorze tekstowym (plik DOCX)
Pobierz oświadczenie o zagubieniu paragonu do wypełnienia ręcznie (plik PDF)
- Nie mam drukarki a chce nadać poprzez paczkomat – jak wydrukować formularz zwrotu?
Nie musisz drukować formularza zwrotu, możesz przesłać go mailowo na adres sklep@xlap24.pl. Pamiętaj jednak, aby w takiej sytuacji umieścić w paczce informacje, które pozwolą nam na identyfikację zamówienia np. twój adres mailowy, imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu. Wystarczy krótka notatka napisana ręcznie.
- Nie mam drukarki a chce nadać firmą kurierską – jak wydrukować list przewozowy?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt indywidualny, przygotujemy wówczas zlecenie na odbiór przesyłki firmą kurierską DPD gdzie nie jest wymagany własny list przewozowy. Taka procedura wydłuża jednak sam proces zwrotu a kurier może przyjechać z 1-2 dniowym opóźnieniem. O ile to możliwe zawsze zachęcamy do skorzystania z usług firmy Inpost i realizację zwrotu poprzez Paczkomat lub kuriera firmy Inpost.
- Po jakim czasie dostanę pieniądze na konto?
Zgodnie z treścią Ustawy o prawach konsumenta, artykuł 34, mamy obowiązek przesłać pieniądze w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki niemniej najczęściej średni czas zwrotu pieniędzy nie przekracza 2-3 dni od daty doręczenia przesyłki do naszej firmy.
- Czy mogę dokonać zwrotu będąc za granicą?
Usługa darmowych zwrotów realizowana przez naszą firmę nie jest dostępna dla zwrotów wysyłanych z zagranicy. Konsument może dokonać zwrotu będąc za granicą Polski, ale wówczas wysyłki musi dokonać we własnym zakresie oraz na własny koszt. Ponosimy koszty zwrotów jedynie na terenie Polski.
Najważniejsze regulacje prawne
- Zwroty przyjmowane są w ramach ogólnych przepisów wynikających z Dziennika Ustaw/ Ustawy o prawach konsumenta/ artykuł 34.
- Prawo do zwrotu przysługuje Konsumentom tj. osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli zakup nie został dokonany w ramach charakteru zawodowego klienta.
- Przedsiębiorca, który przyjmuje zwrot ma prawo do wydłużenia ustawowego okresu 14 dni. Xlap24.pl wydłuża ten czas aż do 100 dni od daty doręczenia przesyłki do klienta.
- Obowiązek zabezpieczenia towaru do zwrotu leży po stronie Klienta, dlatego pamiętaj, aby przesyłkę zapakować dokładnie, możesz wykorzystać nasz karton i wypełnienie, jeżeli jeszcze go nie wyrzuciłeś. Zabezpiecz narożniki oraz wypełnij puste wnętrze kartonu.