• Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Formularz reklamacyjny możesz pobrać klikając tutaj - Kliknij tutaj aby pobrać formularz reklamacji.

 

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.

 

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Xlap24.pl

Leśna 1

64-100 Leszno

 

Uwaga! Jeżeli towar objęty jest gwarancją Door 2 Door (D2D) nie wysyłaj go do nas we własnym zakresie. Skontaktuj się z naszym sklepem telefonicznie bądź mailowo a my wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze reklamowany towar.  

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Xlap24.pl

Leśna 1

64-100 Leszno

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Kliknij tutaj aby pobrać oświadczenie w formacie PDF.

Kliknij tutaj aby pobrać oświadczenie w foracie DOCX.